Elektroninės paslaugos
Informuojame, kad 2014 m. vasario 3 d. Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos per informacines sistemas pradėjo teikti elektronines paslaugas.
Prisijungę prie Viešųjų paslaugų, susijusių su asmens ir kitų dokumentų išdavimu, konsultavimu, teikimo Lietuvos Respublikos piliečiams ir užsieniečiams informacinės sistemos (https://epis.vrm.lt), Lietuvos Respublikos piliečiai ir užsieniečiai gali pateikti elektroninį prašymą patvirtinti kvietimą atvykti į Lietuvos Respubliką. Užpildžius elektroninį prašymą ir pridėjus reikiamų dokumentų kopijas, pateiktas prašymas nagrinėjamas, o kvietimas patvirtinamas elektroniniu būdu. Įgyvendinus šią naujovę, nereikia asmeniškai vykti į teritorinės policijos įstaigos migracijos padalinį Lietuvoje. Asmenys, užsisakę informavimo paslaugą, el. paštu ir (ar) nemokama trumpąja SMS žinute informuojami apie pateikto elektroninio prašymo nagrinėjimo eigą. Informacinėje sistemoje taip pat galima peržiūrėti pateiktų prašymų ir patvirtintų kvietimų sąrašus, atsispausdinti patvirtintą kvietimą.
Asmenys, prisijungę prie Viešųjų paslaugų informacinės sistemos (https://epis.vrm.lt), nuo šiol gali matyti informaciją apie savo ar nepilnamečių vaikų turimus Lietuvos Respublikos piliečių asmens dokumentus ir Lietuvos Respublikoje užsieniečiams išduodamus dokumentus. Taip pat bet kuriuo paros metu galima pateikti elektroninį pranešimą apie prarastą asmens dokumentą. Jis nedelsiant paskelbiamas negaliojančiu, ir nereikia asmeniškai vykti į atsakingą instituciją.
Informuojame, kad Migracijos departamento svetainėje adresu www.migracija.lt 24 valandas per parą asmenys gali pateikti klausimus, susijusius su Lietuvos Respublikos pilietybe, asmens dokumentais ir užsieniečių teisine padėtimi Lietuvoje. Elektroninis konsultantas pateikia atsakymą lietuvių, anglų ir rusų kalbomis.
Daugiau informacijos galite rasti Migracijos departamento svetainėje www.migracija.lt